Mākoņains
Rīga
-2°
Mākoņains
LV RU
Esi vesels

5 dīvaini veidi, kā nomierināties un izdzīvot ikdienas stresā (6)

 
10.novembris 2015  20:33

Dzīvojot stresa laikmetā jāatceras, ka brīžiem arī ir jānomierinās, jāatslābst un vajag nedaudz relaksēties. Lūk, daži ieteikumi, kas var palīdzēt.

Ātra pastaiga svaigā gaisā un 5 minūšu meditācija var nomierināt tikpat labi kā pastaiga gar jūras krastu.

Ātra pastaiga svaigā gaisā un 5 minūšu meditācija var nomierināt tikpat labi kā pastaiga gar jūras krastu.

Paosti apelsīnu
-   Osti apelsīnu, kad esat stresā, oža faktiski kļūst stiprāka, jo organisms strādā aizsargrežīmā. Izmanto šīs „supermena” spējas un osti citrusaugu ēteriskās eļļas. Ir zinātniski pierādīts, ka šī citrusaugu smarža nomierina.

Ēd mellenes
-  Ēd mellenes, tās satur C vitamīnu un kas palīdz pazemināt stresa hormona kortizola līmeni.

Rādi smieklīgas grimases

-  Ķēmojies, veidojot dažādas grimases. Kad esi saspringta, smieklīgs izskats var palīdzēt. Ķēmojaties 15 sekundes, tad pārtrauc un pēc brītiņa atkal atsāc.

Pastaigājies kaut mazliet

- Dodies pusdienlaika atpūtā. Ja dzīvo pilsētā un nav sevišķi daudz iespēju dienas vidū atslābināties, ātra pastaiga pa kvartālu un 5 minūšu meditācija var nomierināt tikpat labi kā pastaiga gar jūras krastu.

5 minūšu meditācija ir pavisam vienkārša: atslābinies, sēdi ar taisnu muguru, novieto rokas ērtā pozā, skatienu vērs uz leju, bet nekoncentrējies uz neko konkrētu, elpo dziļi un ritmiski. Tā ērti atslābinies 5 minūtes, neiespringsti, domājot par to, vai dari visu pareizi. Galvenais ir atslābināties, aizmirsties un atpūsties no visa.

Nomaini spuldzīti

- Nomaini spuldzīti, ir pierādīts, ka spoža gaisma paaugstina stresa līmeni un pat liek justies izsalkušām un gribēt biežāk ēst. Nomainiet parasto balto gaismu uz vēsi zilo, tā uzlabos garastāvokli un mazāk nogurdinās.

Sieviešuklubs.lv / Foto: Shutterstock






Komentāru noteikumi

SVARĪGĀKAIS