Apmācies, dūmaka
Rīga
Apmācies, dūmaka
LV RU
Sporta zvaigznes

Porziņģim ir sava aviokompānija, matraču firma, bet tagad arī dzēriens (3)

 
10.decembris 2015  12:11

Sporta dzēriens "BodyArmor" turpmāk atbalstīs latviešu basketbolistu Kristapu Porziņģi un kļuvis par viņa trešo mārketinga partneri kopš Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) drafta, vēsta ESPN.

Šomēnes "BodyArmor" Ņujorkas apkārtnē uzsāks reklāmas akciju "12 dienas ar Kristapu", kuras ietvaros pircējiem būs 12 dienas, lai iesaistītos kādas radio stacijas konkursā un laimētu iespēju satikt Porziņģi.

Šomēnes "BodyArmor" Ņujorkas apkārtnē uzsāks reklāmas akciju "12 dienas ar Kristapu", kuras ietvaros pircējiem būs 12 dienas, lai iesaistītos kādas radio stacijas konkursā un laimētu iespēju satikt Porziņģi.

Kaut pēc tam, kad Porziņģi šī gada NBA jauno spēlētāju draftā ar ceturto numuru izvēlējās Ņujorkas "Knicks" komanda, viņš tika izsvilpts, līdz šim viņš jau bija noslēdzis divus mārketinga darījumus - ar aviokompāniju "Delta Air Lines" un "Shifman" matraču kompāniju.

Kā izteicies Porziņģis, visi viņa līdzšinējie mārketinga līgumi radušies nepieciešamības rezultātā. Tā vienošanās ar lielāko ASV aviokompāniju noslēgta, jo viņa ģimenei nepieciešams regulāri lidot uz Latviju, bet Ņūdžersijā bāzētais uzņēmums "Shifman" apsolījis latvietim radīt piemērotu lielizmēra matraci, jo iepriekšējos piecus gadus viņam bija miega problēmas.

"Redzēju, ka to dzer citi spēlētāji. Nopirku veikalā un man tiešām patika," tagad Porziņģis saka par "BodyArmor", kam ir mārketinga līgumi arī ar tādiem NBA spēlētājiem kā Džeimss Hārdens un Klejs Tompsons, bet tā partneris ir Kobe Braients.

Viens no uzņēmuma līdzīpašniekiem, leģendārais Braients, kurš pēc šīs sezonas noslēgs karjeru, jau savā tvitera kontā apsveicis Porziņģi ar pievienošanos "BodyArmor" "ģimenei". Jāpiebilst, ka Braientam tviterī ir vairāk nekā astoņi miljoni sekotāju.

Šomēnes "BodyArmor" Ņujorkas apkārtnē uzsāks reklāmas akciju "12 dienas ar Kristapu", kuras ietvaros pircējiem būs 12 dienas, lai iesaistītos kādas radio stacijas konkursā un laimētu iespēju satikt Porziņģi.

"Kriss bijis mūsu redzeslokā kopš drafta. Šī mums ir lieliska partnerība, jo viņš tiešām mīl produktu," izteicies "BodyArmor" līdzdibinātājs Maiks Ripols. "Lai pamanītu citas sporta dzērienu kompānijas, viņam būtu jāiegūst divi čempionu tituli un desmit reizes jāpiedalās Visu zvaigžņu spēlē."

Kā atgādina ESPN, Porziņģis kļuvis par NBA mārketinga fenomenu, jo pagājušajā mēnesī oficiālajā NBA veikalā viņa spēļu krekls bijis sestais populārākais.

"Esmu vienmēr sapņojis par spēlēšanu šeit, bet redzēt tik daudzus ar maniem krekliem ir tiešām lieliski," stāstīja latvietis. "Domāju, ka esmu pārsteidzis daudzus cilvēkus. Stereotips par Eiropas basketbolistiem ir, ka viņiem nepieciešami vairāki gadi, lai iejustos līgā. Savukārt es šim esmu gatavojies kopš bērnu dienām."

Kā izteicies viņu pārstāvošās mārketinga kompānijas ASM viceprezidents Kriss Brentlijs, latvietis ir tuvu ekskluzīva autogrāfa līguma noslēgšanai, kā arī tuvojas diskusijas par jaunu apavu līgumu, jo līdzšinējā vienošanās ar "Nike" noslēgsies pēc sezonas.

Šajā sezonā Porziņģis 23 spēlēs vidēji izcēlies ar 14,2 punktiem un 8,7 atlēkušajām bumbām.

Tiesa, "Knicks" komanda piedzīvojusi jau trīs zaudējumus pēc kārtas un pašlaik ar desmit panākumiem 23 spēlēs atrodama Austrumu konferences 12.pozīcijā.

LETA/Foto: Vida Press






Komentāru noteikumi

SVARĪGĀKAIS