Apmācies, stiprs lietus
Rīga
Apmācies, stiprs lietus
LV RU
Bizness

Cilvēki sūdzas par tūroperatora "Go Adventure" vilcināšanos atmaksāt naudu par atceltajiem reisiem (12)

 
30.decembris 2015  06:28

Latvijas tūroperatora „Go Adventure” vārds plašākai publikai izskanējis pērnajā rudenī, saistībā ar Krievijas aviokompānijas „Kogalimavia” traģisko avāriju, kuras dēļ Ēģiptes kūrortpilsētas Šarm Eš Šeihas lidostā bija iestrēguši arī ceļotāji no Latvijas.

Sūdzības par „Go Adventure” vilcināšanos atmaksāt naudu par atceltajiem ceļojumiem cilvēki sākuši publicēt Feisbukā.

Sūdzības par „Go Adventure” vilcināšanos atmaksāt naudu par atceltajiem ceļojumiem cilvēki sākuši publicēt Feisbukā.

Tolaik „Go Adventure” tika apsūdzēti savu tūristu grupu pamešanā Ēģiptes viesnīcās. Aptuveni 320 cilvēki no Latvijas, kuri uz Āfrikas valsti bija devušies ar „Go Adventure” starpniecību, vairākas dienas bija spiesti pavadīt uz koferiem viesnīcās Šarm Eš Šeihā un Hurgadā. Viesnīcu personāls viņus draudēja izmest uz ielas, jo nebija saņemta samaksa par ceļotāju izmitināšanu. „Go Adventure” izraisījušos situāciju skaidroja ar sarežģījumiem, kas radās specreisu plānošanā un komunikācijā.

Atceļ ceļojumus, bet vilcinās atmaksāt klientiem
Pēc traģiskās lidmašīnas „Airbus A-321” avārijas, kurā gāja bojā 217 pasažieri un septiņi apkalpes locekļi, dēļ iespējamiem terorisma draudiem, tika atcelti arī citi reisi uz Ēģipti, saistībā ar ko „Go Adventure” solīja klientiem atlīdzināt zaudējumus. Taču pieaug to ceļot gribētāju skaits, kuri sociālajos tīklos sūdzas par tūroperatora vilcināšanos par atceltajiem ceļojumiem iemaksāto naudu atgriezt.

„Mūsu ceļojums tika paredzēts 21.novembrī. Tas tika atcelts un naudu solīja atgriezt mēneša laikā, bet tas nenotika! „Baro” tikai ar solījumiem, ka nauda būs, taču kad – neviens neko nezina! Vai ir kāds, kuram izdevies atgūt naudu?” vaicā kāda sieviete. Viņai pievienojas virkne citu „Go Adventure” klientu, starp kuriem, kāds apgalvo, ka jau pirms diviem gadiem strīdējies ar šo tūroperatoru par naudas atgūšanu un beigās to nemaz nav saņēmis. Kāds cits atkal apgalvo, ka jau vērsies Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) un iesaka celt prasību pret tūroperatoru tiesā.

„Go Adventure” nesteidzas reaģēt uz klientu sūdzībām
Saujiņa bijušo „Go Adventure” pakalpojumu pircēju gan apgalvo, ka atmaksu no tūroperatora, lai arī pēc ilga laika, tomēr ir piedzinuši. Tas izdevies pēc vairākiem desmitiem zvanu, vēstuļu un draudiem par „Go Adventure” attieksmi izstāstīt plašsaziņas līdzekļos.

Tikmēr pats tūroperators uz savu klientu pieaugošo sašutumu reaģēt nesteidzas. „Go Adventure” pārdošanas un mārketinga vadītāja Dace Ūdriņa portālam Kasjauns.lv pēc nedēļas atbild, ka maksājumi kavējas dēļ apjomīgajām summām, taču pakāpeniski naudu atpakaļ saņemšot visi: „Saistībā ar informāciju, kas izplatījusies sociālajos tīklos un presē attiecībā uz naudas atmaksu par atceltajiem ceļojumiem, informējam, ka visiem ceļotājiem, nauda pakāpeniski tiek un tiks atmaksāta pilnā apjomā. Sakarā ar lieliem apjomiem esam atpalikuši no plānotā maksājuma grafika, taču atmaksāšana notiek pakāpeniski un notiks līdz brīdim kamēr nauda tiks atmaksāta visiem klientiem.”


Tūroperatora pārstāve apgalvo, ka līdz šim brīdim atmaksa ir veikta 54 % apmērā un apstiprina, ka „Goadventure” ir maksātspējīgs: „Tūroperators strādā ierastajā režīmā, piedāvājot klientiem citus ziemas un arī vasaras galamērķus. Maksājumu kavēšanās ir novirzījusies no plānotā grafika arī tādēļ, ka ir jāsaņem atpakaļ iemaksātā nauda no Ēģiptes sadarbības partneriem – viesnīcām, kā arī par avio pārlidojumiem.”

Kasjauns.lv/Foto: Evija Trifanova/EPA/LETA






Komentāru noteikumi

SVARĪGĀKAIS