Apmācies
Rīga
Apmācies
LV RU
Izklaide

Bekhems arī smaržas reklamē bez krekla. Aizkulišu FOTO (1)

 
05.februāris 2016  05:37

Par seksīgāko planētas vīrieti atzītais bijušais futbolists Deivids Bekhems (40) piedalījies reklāmas fotosesijā, kur iepozējis bez krekla. Vai izdevis jaunu apakšveļas kolekciju, ko atkal pats reklamē? Šoreiz ne! Viņš puskails reklamē... savu jaunāko aromātu!

Bijušais futbolists Deivids Bekhems izģērbies, lai reklamētu savu jaunāko aromātu „David Beckham Beyond”. Tas esot ļoti vīrišķīgs un seksīgs aromāts, kas smaržo pēc greipfrūta, melnajiem pipariem un dabiskās ādas izstrādājumiem.

Bijušais futbolists Deivids Bekhems izģērbies, lai reklamētu savu jaunāko aromātu „David Beckham Beyond”. Tas esot ļoti vīrišķīgs un seksīgs aromāts, kas smaržo pēc greipfrūta, melnajiem pipariem un dabiskās ādas izstrādājumiem.

Pirms dažiem gadiem, kad bijušais futbolists Deivids Bekhems tikko sāka reklamēt apakšveļu, viņa dēliem bija neērti redzēt tēti puskailu uz reklāmas plakātiem. Deivids solījās vairs nedarīt kaunu bērniem... Taču jau drīz vien pozēja jaunām apakšveļas kolekcijas fotogrāfijām un atkal izģērbās līdz pat apakšbiksītēm. Tagad Bekhems izdevis savu jaunāko aromātu „David Beckham Beyond” un arī šoreiz reklāmas fotosesijas laikā demonstrē labi veidoto un bagātīgiem tetovējumiem klāto torsu! Lai gan teicienu „sex sells” jeb to, ka plikumi piesaista, mēdz vairāk attiecināt uz daiļā dzimuma pārstāvēm, šķiet arī Bekhema mārketinga komanda nesnauž un zina, ko vēlas redzēt potenciālais pircējs.

Taujāts par jaunāko projektu Deivids atbild: „Neticamas lietas notiek, kad ļaujies lieliem sapņiem.”

„Es tam vienmēr esmu ticējis. Mana sadarbība ar „Coty” aizsākās pirms vairāk nekā desmit gadiem. Arī viņi tic lielām lietām, tāpat kā es. Aromāts „David Beckham Beyond” ir mūsu sekmīgās sadarbības nākamais etaps. Es nevaru vien sagaidīt, kad cilvēki pamēģinās šīs jaunās mūsdienīgās smaržas,” norāda Bekhems.

Produktam, kam ražotāji piedēvējuši seksualitātes aromātu piemīt greipfrūtu, melno piparu un dabiskās ādas izstrādājumu smarža.

Sarunā ar slavenību žurnālu „People” Bekhems atzinis, ka lieli un cēli sapņi viņam ir kā mantra. „Sapnim jebkurš var ļauties,” viņš pamācoši norāda. „Neatkarīgi no tā vai esi jauns vai vecs, mums visiem ir sapņi. Es neesmu citādāks. Es vienmēr esmu ieguldījis lielu entuziasmu tajā ko daru. Tas gan arī nozīmē, ka ir smagi jāstrādā. Ja tev patīk tas, ko dari un tu smagi pie tā strādā, daudz kas īpašs var notikt!”

Deivids Bekhems ne tikai izstrādājis jaunu aromātu sadarbībā ar saviem ilggadējiem partneriem „Coty”, bet arī izdevis jaunu apģērbu kolekciju sadarbībā ar „H&M”. Sportists vēlas paplašināt savas darbības sfēru un no apakšveļas un mājas apģērbu kolekcijām, šobrīd ir ķēries pie ērtu trikotāžas izstrādājumu un baltu T-kreklu kolekcijas izveides.

Bekhema jaunā aromāta „David Beckham Beyond” flakoniņš maksā 25 ASV dolārus.
 
Deivids Bekhems reklamē jaunāko aromātu "David Beckham Beyond"
 
Deivids Bekhems piedāvā veļas un apģērbu kolekciju 2015. gada pavasarim
 
Deivida Bekhema jaunā peldbikšu kolekcija 2014. gada vasarai
 
Deivids Bekhems 2012. gada „H&M” reklāmas fotosesijā
 
Deivids Bekhems 2007. gada un 2009. gada „Armani” reklāmas fotosesijā

Kasjauns.lv / Foto: Vida Press






Komentāru noteikumi

SVARĪGĀKAIS