Apmācies, neliels sniegs
Rīga
-1°
Apmācies, neliels sniegs
LV RU
Sagatavojies pavasarim!

Gultas fitness: vingro no rīta uzreiz pēc pamošanās! (11)

 
09.marts 2016  07:02

Obligāti nav jāiet uz sporta zāli, lai trenētu muskuļus un uzturētu ķermeņa plastiku. Tu vari to darīt arī gultā tūdaļ pēc pamošanās, tas palīdzēs uzturēt formu un nomest dažus liekus kilogramus. Turklāt, ja to dara divatā, process var kļūt vēl aizraujošāks un rezultāts dubultosies, jo fitness gultā rada pozitīvas emocijas. Un bieži vien tas ir labs paņēmiens, kā ieinteresēt mīļoto turpmākiem sportiskiem sasniegumiem.

Gultas fitness ir lielisks līdzeklis gūžas muskulatūras treniņam, tas stimulē vielmaiņu, nomāc gripas un saaukstēšanās simptomus, turklāt samazina stresu un depresiju.

Gultas fitness ir lielisks līdzeklis gūžas muskulatūras treniņam, tas stimulē vielmaiņu, nomāc gripas un saaukstēšanās simptomus, turklāt samazina stresu un depresiju.

Divatā
* Apgulieties uz muguras, rokas gar sāniem, pēdas gurnu platumā, salieciet ceļus un ievelciet vēderu. Atspiežoties uz kājām, abi reizē vienmērīgi paceliet augšup gurnus, tad nolaidiet. Atkārtojiet 20 reizes. Tad vēl 10 reizes atkārto šo pašu vingrojumu, bet nenolaižot gurnus līdz gultai, – partneris var gurnus nedaudz pieturēt.

* Piecelieties uz ceļiem, rokas uz jostas vietas un pagrieziet ķermeni vispirms pa labi, pēc tam pa kreisi, – atkārtojiet 20 reizes. Būs jautrāk, ja vingrojumu pildīsiet divatā, vienlaikus pagriežoties uz vienu pusi, tad uz otru.

* Trenējam presi. Guļot uz muguras, paceliet kājas – pirkstgali nostiepti, rokas gar sāniem. Ar kājām taisiet šķērītes, pārāk neatvirzot kājas uz sāniem, lai netrāpītu partnerim, atkārto 20 reizes. Kurš pirmais piekūst, gatavo brokastis.

* Guļot uz muguras, abi reizē lēnām paceliet kājas, saliecot ceļus taisnā leņķī – profilā ķermenis atgādina krēslu: mugura – atzveltne, gūžas – sēdeklis, stilbi – krēsla kājas, ievērojot, ka taisnam leņķim jābūt visur. Atgriezieties sākuma stāvoklī, nenolaižot kājas līdz gultai. Atkārtojiet 20 reizes. Pēc tam mēģiniet atkārtot vingrojumu ar piepaceltu ķermeņa augšdaļu, cenšoties pievilkt ceļus pie krūtīm.

* Apgulies uz vēdera, partneris apsēžas uz apakšstilbiem. Sakrusto rokas aiz galvas un enerģiski cel ķermeni uz augšu. Mīkstā gultā tas ir pavisam viegli. Sajūti, kā nospriegojas gurnu un sēžas muskuļi, – labs tonuss dienas iesākumam garantēts.
Iedvesmai: ja nav laika vingrot no rītiem, vakarā ieslēdziet mūziku un pirms likšanās gultā padejojiet. Vismaz divas dejas. Bez apģērba. Tas sasildīs ne tikai miesu, bet arī domas.     

Zināšanai: 30 minūšu fitness gultā aizstāj 40 minūšu skriešanas treniņu, vienas nodarbības laikā var zaudēt ap 200–600 kaloriju. Gultas fitness ir lielisks līdzeklis gūžas muskulatūras treniņam, tas stimulē vielmaiņu, nomāc gripas un saaukstēšanās simptomus, turklāt samazina stresu un depresiju.

Ja gultā vingro viena
* Apgulies uz vēdera, kājas plecu platumā, rokas izstiep uz priekšu. Izelpojot pacel kreiso roku un labo kāju 30 cm augstumā un paturi 10 sekundes, tad atgriezies sākuma stāvoklī. To pašu atkārto ar labo roku un kreiso kāju 10 reizes.

* Guli uz vēdera, kājas plecu platumā, atspiedies ar elkoņiem un kāju pirkstiem pret matraci, ievelc vēderu un pacel gurnus tā, lai veidotos taisna auguma līnija, plecus neceļot uz augšu. Veic to 10 reizes.

* Apgulies uz muguras, rokas gar sāniem, pacel saliektus ceļus un izelpojot izstiep vienu kāju taisni un turi, cik ilgi vari. Atgriezies sākuma stāvoklī un to pašu veic ar otru kāju. Izpildi 10 reizes.

* Nobeigumā izstiep muguru: ar saliektiem ceļiem apsēdies uz pēdām, noliecies uz priekšu ar galvu pie ceļiem un izstiep rokas uz priekšu. Noturies tā 10 sekundes. Atkārto 7 reizes.

* Labākā un dabiskākā nodarbe gultā ir miega apskāvieni. Pilnvērtīgs miegs dāvā labu pašsajūtu, skaistumu un atjauno organismu. Ierocies spilvenā un ļaujies tam ne mazāk kā 8 stundas.

Žurnāls "100 Labi Padomi" / Foto: Shutterstock






Komentāru noteikumi

SVARĪGĀKAIS