Mazmākoņains
Rīga
Mazmākoņains
LV RU
Izklaide

Pašmāju slavenības izaicina sevi jaunās piena šokolādes "Tagad" ballītē (5)

 
11.marts 2016  15:33

Aizvadīto ceturtdien, 10. marta pēcpusdienā, vienā no Rīgas iecienītākajām jauniešu pulcēšanās vietām, pilsētas bārā Vest, norisinājās Latvijā mīlētākā saldumu zīmola Laima jaunās piena šokolādes Tagad ballīte. To apmeklēja desmitiem pašmāju žurnālisti, vadošie kulinārijas un dzīvesstila blogeri un slavenības, lai kopīgi nodotos saldajām svinībām.

Dziedātāja Samanta Tīna klātesošos pārsteidza, pirmo reizi ēdot eksotiskās jūras veltes austeres. TV seja Ketija Šēnberga ļāvās drosmīgām vizuālām pārmaiņām, iegūstot ilgi kāroto rozā matu krāsu.

Dziedātāja Samanta Tīna klātesošos pārsteidza, pirmo reizi ēdot eksotiskās jūras veltes austeres. TV seja Ketija Šēnberga ļāvās drosmīgām vizuālām pārmaiņām, iegūstot ilgi kāroto rozā matu krāsu.

Pasākuma oficiālo daļu atklājot, prezentācijas vadītājs – allaž enerģiskais Mārtiņš Kapzems – klātesošos iepazīstināja ar Laimas mūsdienīgajām pārmaiņām, proti, jauno Tagad piena šokolādi, tās ideju, vizuālo identitāti un sešām oriģinālajām garšām - klasiskās piena šokolādes, sprakšķošās zemenes, banānu kraukšķu, sāļās karameles, popkorna un drupinātu lazdu riekstu. Vairāk par Laimas un Tagad plāniem pastāstīja uzņēmuma pārstāvji - zīmola Laima mārketinga vadītāja Maija Brūkle un Orkla Confectionery & Snacks Latvija valdes priekšsēdētājs Eriks Smits-Hansens, kuri viesiem atklāja Tagad stāsta burvību.

“Jaunā Tagad piena šokolādes līnija ir kaut kas jauns Latvijas tirgum. Tā ir augstākā piena šokolādes kvalitāte, ko raksturo īpaši maigā struktūra apvienojumā ar drosmīgām un pārsteidzošām garšām, kas saistās ar jautrību, dzīves baudīšanu un uzdrīkstēšanos. Arī šokolādes tāfelīšu iepakojumi runā paši par sevi, izsakot iedrošinājumu ikvienam ķert mirkli,” stāsta Maija Brūkle.    

Pašmāju slavenības izaicina sevi jaunās piena šokolādes "Tagad" ballītē


Šokolādes Tagad vēstnešu lomā iejutās sešas radošas personības no pašmāju slavenību vidus, tieši tagad demonstrējot to, ko jau sen bija vēlējušās izdarīt, tādējādi iedrošinot arī citus būt drosmīgiem savu lēmumu pieņemšanā un rīcībā.

Dziedātāja Samanta Tīna klātesošos pārsteidza, pirmo reizi ēdot eksotiskās jūras veltes austeres, radio personība Toms Grēviņš izmēģināja savas dziedāšanas prasmes, izpildot grupas Rolling Stones leģendārās dziesmas I Can’t Get No Satisfaction karaoke versiju, savukārt mūziķis un grupas Gain Fast solists Kaspars Zlidnis pierādīja, ka ugunīgo salsas deju var izcili nodejot arī bez iepriekšējas pieredzes, uzaicinot uz deju kādu nejauši izvēlētu dāmu no viesu vidus.

Pašmāju slavenības izaicina sevi jaunās piena šokolādes "Tagad" ballītē


Turpinājumā TV seja Ketija Šēnberga ļāvās drosmīgām vizuālām pārmaiņām, iegūstot ilgi kāroto rozā matu krāsu, top frizieres Dianas Payton vadībā. Modes zīmola QooQoo dizainere Aļona Bauska meistarīgi vadīja savu pirmo publisko tējas ceremoniju, paralēli komentējot šī procesa nozīmīgumu pašas ikdienā un, visubeidzot, The Slowest Way to Rio ekspedīcijas dalībnieks Kārlis Bardelis ar satelīttelefona palīdzību sazinājās ar septiņkārtējo ASV čempionu biatlonā Raimondu Dombrovski, veicot pirmos sagatavošanās soļus savam vērienīgajam ceļojumam uz Brazīliju.

Pēc drosmīgajiem un aizraujošajiem priekšnesumiem viesi turpināja tvert pasākuma iedvesmojošo atmosfēru, cienāties ar gardajām uzkodām, izgaršot plašo Tagad šokolāžu klāstu, nodoties jautrām fotografēšanās aktivitātēm, kā arī vienkārši baudīt labu kompāniju talantīgās pasākumu dekoratores Baibas Prindules pārdomāti iekārtotajās Vest telpās, kas pauda patiesi pavasarīgu noskaņu. Sešas dažādās piena šokolādes garšas bija izceltas uz T burta formas veidā un Tagad konceptam pieskaņoti dekorētā svinību galda.

Pašmāju slavenības izaicina sevi jaunās piena šokolādes "Tagad" ballītē


Kā pasākumā tapa zināms, zīmolam Laima šī sezona ir iesākusies ar mūsdienīgām pārmaiņām, kad, aktīvi uzsākot piena šokolādes ražošanas attīstīšanu, zīmols uzrunā jauniešus ar iedvesmojošo nosaukumu Tagad, kas kalpo kā iedrošinājums negaidīt īsto brīdi, bet izmantot esošo un rīkoties tieši tagad. Arī šokolādes iepakojuma vizuālais un tekstuālais ziņojums radīts, lai uzrunātu, ne tikai prezentējot pašu šokolādi un tās garšas, bet arī personīgi nododot sabiedrībai atgādinājumu uzdrīkstēties un rīkoties.

Raksts sadarbībā ar "Laima" / Publicitātes foto






    Komentāru noteikumi

    SVARĪGĀKAIS