Apmācies
Rīga
-3°
Apmācies
LV RU
Kultūra

Elegantais pop-up pikniks izziņo šīs vasaras pasākuma datumu. FOTO

 
18.maijs 2016  12:41

28. jūlijā jau otro reizi Rīgā notiks baltās pop-up piknika vakariņas „L’elegante Pop-Up Picnic”. Pērn šīs neierastās vakariņas pārsteidza daudzus rīdziniekus un pilsētas viesus – pie Rīgas Kongresu nama strūklakas, vienkopus pulcējoties 500 baltā tērptiem vakariņu dalībniekiem, tika uzburts elegants pikniks pilsētvidē. Organizatori paredz, ka šogad vakariņotāju skaits būs vēl lielāks, jo daudzi interesenti steidza pieteikties maģiskajam piedzīvojumam, pirms pasākuma oficiālās izsludināšanas.

Pop – Up Picnic ļauj aizbēgt no ikdienas rutīnas, sniedz nebijušu pieredzi un kaut uz īsu brīdi atgādina, cik svarīgi ir priecāties, izbaudīt mirkli un nesteidzīgi komunicēt ar sev mīļajiem un svarīgajiem cilvēkiem.

Pop – Up Picnic ļauj aizbēgt no ikdienas rutīnas, sniedz nebijušu pieredzi un kaut uz īsu brīdi atgādina, cik svarīgi ir priecāties, izbaudīt mirkli un nesteidzīgi komunicēt ar sev mīļajiem un svarīgajiem cilvēkiem.

Arī šajā gadā vakariņu koncepts paliek nemainīgs – intriga par slepenās piknika vietas adresi tiek saglabāta līdz pat pēdējam brīdim.  Tikai pasākuma dienā plkst. 15.00 vakariņu dalībnieki saņems norādes, kur plkst. 18.00 jāierodas, tērptiem eleganti baltā, līdzi ņemot uzkodas, vīnu, galda dekorācijas un īstus traukus svētku atmosfēras radīšanai. Vakariņām var pieteikties ikviens interesents, kurš ir gatavs piedzīvojumam un to īpašajiem nosacījumiem (detalizētāka informācija atrodama www.popuppicnic.lv). L’elegante Pop – Up Picnic ļauj aizbēgt no ikdienas rutīnas, sniedz nebijušu pieredzi un kaut uz īsu brīdi atgādina, cik svarīgi ir priecāties, izbaudīt mirkli un nesteidzīgi komunicēt ar sev mīļajiem un svarīgajiem cilvēkiem.

 „Šāda pasākuma organizēšana zināmā mērā bija uzdrošināšanās. Tā koncepts ir neierasts, jo caur gatavošanās procesu pasākuma veidošanā tiek iesaistīti visi dalībnieki. Taču jāatzīst, ka tieši tur slēpjas šo vakariņu patiesā burvība. To pierādīja gan lielā interese, gan daudzās pozitīvās atsauksmes pēc pagājušā gada vakariņām, ” atklāj L’elegante Pop – Up Picnic producente Gunta Skalberga.  „Šis noteikti ir sajūtu notikums! Ticu, ka tas kļūs par vienu no vasaras gaidītākajiem un priekpilnākajiem pasākumiem. Tādēļ esmu patiesi gandarīta, ka šogad pasākumam ir pievienojušies jauni sadarbības partneri, kas palīdzēs realizēt šīs elegantās pop-up vakariņas vēl interesantākas.”

Par slepenās vakariņu vietas kopējo noformējumu rūpēsies SHISHI Home of Beauty. Pasaulē iecienītākā šampanieša zīmola Moët & Chandon lounge zona būs ideāla vieta tiem, kuri vēlēsies kādu mirkli parunāties šaurākā lokā, baudot glāzi šampanieša no plašās izvēles klāsta.  Radot īpašu svētku noskaņu, vadošais konditorejas zīmols “Staburadze” iepriecinās pasākuma viesus ar komplimentu – mini “Cielaviņu”.  Vakariņu viesi varēs piedalīties kulinārijas žurnāla „Četras Sezonas” konkursā par elegantāko galda klājumu, savukārt modes un dzīvesstila žurnāls „Pastaiga” noteiks vakara stilīgāk tērpto dalībnieku. Ņemot vērā, ka šīs neierastās vakariņas notiek ceturtdienas vakarā, ir padomāts arī par aizņemtajiem vakariņotājiem, viņiem būs iespēja savlaicīgi pasūtīt ēdienus piknika grozam, kurus sarūpēs restorāns „Kaļķu vārti”.

L’elegante Pop – Up Picnic organizē komunikācijas un mārketinga pasākumu aģentūra „Pop Up Sense” sadarbībā ar pasaulē iecienītāko šampanieša zīmolu „Moët & Chandon” un vadošo Latvijas konditorejas zīmolu „Staburadze”. Atbalsta SHISHI Home of Beauty, restorāns „Kaļķu Vārti”, kulinārijas žurnāls „Četras Sezonas”, modes un dzīves stila žurnāls „Pastaiga”, Kristine Grinvalde Photography.

 
Elegantais pop-up pikniks

Regīna Zommere/Publicitātes foto






    Komentāru noteikumi

    SVARĪGĀKAIS