Mākoņains
Rīga
-5°
Mākoņains
LV RU
Trakā pasaule

Šādu lielo izmēru modeli peldkostīmā "Facebook" aizliedza izmantot reklāmā. FOTO (15)

 
24.maijs 2016  23:05

Sociālais tīkls "Facbook" atvainojies par reklāmas, kurā attēlota lielo izmēru modele peldkostīmā, neatļaušanu.

"Šādas reklāmas nav atļautas, jo liek sociālā tīkla lietotājiem justies slikti [par savu figūru]," teikts "Facebook" ziņojumā pasākuma organizētājiem.

"Šādas reklāmas nav atļautas, jo liek sociālā tīkla lietotājiem justies slikti [par savu figūru]," teikts "Facebook" ziņojumā pasākuma organizētājiem.

Reklāmu mēģināja ievietot pasākuma "Cherchez La Femme: Feminism and Fat" ("Meklējot sievieti: Feminisms un tuklums") rīkotāji Melburnā. Taču "Facebook" aizliedza izmantot attēlu, jo tas pārkāpjot noteikumus par reklāmu saturu.

Kad pasākuma rīkotāji mēģināja apstrīdēt "Facebook" lēmumu, tie saņēma atbildi, ka attēls neatbilstot sociālā tīkla noteikumiem par veselīgu dzīvesveidu, jo "fotogrāfijā ķermenis vai ķermeņa daļas attēlotas nevēlamā veidā".

"Šādas reklāmas nav atļautas, jo liek sociālā tīkla lietotājiem justies slikti [par savu figūru]," teikts "Facebook" ziņojumā pasākuma organizētājiem.

Pasākuma rīkotāja Džesamija Glīsone sacīja, ka "Facebook" "acīmredzot nav zināms, ka lielo izmēru nēsātājas, kuras sevi atzīst par apaļīgām, var būt pilnībā apmierinātas ar sevi".

Viņa aicināja sociālo tīklu lietotājus "asi iebilst ikvienam, kurš mēģina mums pateikt, ka daži ķermeņi ir "vēlamāki" par citiem".

Glīsone norādīja, ka "Facebook" darbinieki neesot ņēmuši vērā to, ka pasākumā tiks kultivēta pozitīva attieksme pret ķermeni. "Tā vietā "Facebook" secināja, ka mēs gribam sievietēm radīt kompleksus, publicējot fotogrāfiju, kurā attēlota brīnišķīga sieviete," viņa uzsvēra.

Vēlāk sociālais tīkls "Facebook" atvainojās par notikušo. "Mūsu noteikumi veidoti tā, lai pasargātu lietotājus no aizskarošām reklāmām, kas var radīt negatīvu pieredzi mūsu platformā," teikts Glīsonei nosūtītā ziņojumā no sociālā tīkla, ko viņa pārpublicēja tviterī. "Šis nav tas gadījums. Mēs atvainojamies par kļūdaino reklāmas izskatīšanu. Mēs katru nedēļu pārbaudām miljoniem reklāmu. Gadās, ka mēs kļūdaini neapstiprinām reklāmu, kas nav pretrunā ar noteikumiem."

LETA/Foto: Ekrānuzņēmums no video






Komentāru noteikumi

SVARĪGĀKAIS