Mazmākoņains
Rīga
14°
Mazmākoņains
LV RU
Pasaulē

"WikiLeaks" publisko tūkstošiem Turcijas valdošās partijas dokumentu (1)

 
20.jūlijs 2016  11:36

Tīmekļa medijs "WikiLeaks" otrdien publiskojis simtiem tūkstošiem Turcijas valdošās Taisnīguma un attīstības partijas (AKP) dokumentu, sākot no 2010.gada.

Materiāls iegūts nedēļu pirms neveiksmīgā apvērsuma mēģinājuma Turcijā, atklāja "WikiLeaks".

Materiāls iegūts nedēļu pirms neveiksmīgā apvērsuma mēģinājuma Turcijā, atklāja "WikiLeaks".

"WikiLeaks" publicēja tviterī saiti uz datubāzi, kurā atrodoties 294 548 e-pasta vēstules un "daudzi tūkstoši" pielikumu no 762 adresēm, kas saistītas ar AKP domēnu "akparti.org.tr".

Tīmekļa vietne skaidro, ka e-pasti, kas saistās ar šo domēnu, lielākoties izmantoti "lietu kārtošanai ar ārpasauli", nevis sensitīvu iekšējo jautājumu risināšanai.

Jaunākā e-pasta vēstule, kas publiskota, ir datēta ar šā gada 6.jūliju, bet senākās ir no 2010.gada. Materiāls iegūts nedēļu pirms neveiksmīgā apvērsuma mēģinājuma Turcijā, atklāja "WikiLeaks".

Tīmekļa vietne apgalvo, ka materiāla oriģinalitāte un izcelsmes avots ir apstiprināts, un skaidroja, ka avots nav saistīts ar puča organizētājiem, kādu konkurējošu politisko partiju vai valsti.

LETA / Foto: AFP/Scanpix/LETA






Komentāru noteikumi