Mazmākoņains
Rīga
16°
Mazmākoņains
LV RU
Esi vesels

4 brīvdienu kļūdas, kuru dēļ tev būs grūta nākamā nedēļa (12)

 
22.jūlijs 2016  08:38

Izrādās, pat šķietami ikdienišķas darbības var sabojāt mums dzīvi pat 7 dienu garumā, raksta huffingtonpost.com.

Ja brīvdienās tev ir niķis gulēt teju līdz pusdienlaikam, šis ir pirmais signāls, ka nākamā darba nedēļa nebūs viegla.

Ja brīvdienās tev ir niķis gulēt teju līdz pusdienlaikam, šis ir pirmais signāls, ka nākamā darba nedēļa nebūs viegla.

Piektdiena, pulksten 18
Kļūda - tu jūties pārāk nogurusi pēc darba nedēļas, lai spētu izdomāt, ko gatavot vakariņās, vēl jo vairāk – lai gatavotu vakariņas. Uz restorānu!

Kā tas ietekmēs tavu nedēļu?
Veselīgi pavakariņot ir iespējams arī sabiedriskās ēdināšanas iestādēs, tomēr 92% kafejnīcu un restorānu gatavotie ēdieni ir pārāk trekni. Kaloriju daudzums krietni pārsniedz ieteicamo robežu. Un piektdienas vakara bagātīgās vakariņas, protams, lielākajai daļai no mums ir tikai sākums. “Pietiek nedēļas nogalē pārēsties, lai piecas veselīgās ēšanas dienas būtu pilnīgi veltīgas,” saka diētas ārste Džekija Topola (Jackie Topol). Un tas nozīmē, ka pēc negausīgām brīvdienām nākamās piecas dienas vienkārši cīnīsies ar tās sekām.

Sestdiena, pulksten 7
Kļūda – modinātājs nozvana tāpat kā darbdienā. Tu nospied zvanu un vēl brītiņu paguli, nu, vismaz līdz pulksten 9.

Kā tas ietemēs tavu nedēļu?
Vislabāk ir doties gulēt un mosties katru dienu vienā un tajā pašā laikā, tad atpūta būs visproduktīvākā. Brīvdienā var pagulēt mazliet ilgāk, taču noteikti ne 2 stundas ilgāk. Mediķi iesaka: ja jūties noguris, labāk nosnaudies 20 minūtes dienā – ar to pietiks, lai atgūtu mundrumu un moži turpinātu dienu. Ja gulēsi ilgāk, sestdien un svētdien vakarā nevarēsi aizmigt, tādējādi pirmdien būsi neizgulējusies un cietīsi no visām no tā izrietošajām sekām: vēlmes pēc saldumiem, sāpošas galvas, nespējas koncentrēties utml.

Sestdiena, pulksten 14
Kļūda – ceturtdien pēc darba biji sporta klubā, pirmdien atkal plāno pasvīst uz trenažiera, taču starp ceturtdienu un pirmdienu nav ne mazākās domas par treniņiem vai pat  minimālām fiziskām aktivitātēm.

Kā tas ietekmēs tavu nedēļu?
Pirmdien sportot būs grūtāk, jo pēc trim diennaktīm, kas pavadītas bez sportiskām aktivitātēm, sirds ritms kļūst lēnāks. Pēc ilga pārtraukuma pirmais treniņš vienmēr ir grūtāks.
Protams, iespējama ir arī cita kļūda – brīvdienās cenšamies atgūt darba nedēļā iekavēto un sporta zālē pārpūlēties līdz bezspēkam. Tas draud ar muskuļu un locītavu traumām.

Svētdienas pēcpusdiena
Kļūda – tu drudžaini steidzies paveikt iekavētos darbus (jo suns jau pats neaizies pie veterinārārsta) un aizmirsti iemest somā ūdens pudeli. Vai vienkārši laiku pa laikam padzerties, ja esi mājās.

Kā tas ietekmēs tavu nedēļu?
Pat mazākā dehidratācija ietekmē garastāvokli – cilvēks kļūst nervozāks, ir grūti koncentrēties. Padomā, kāda pirmdiena tevi sagaida, ja nedzersi pietiekami daudz ūdens.

Kasjauns.lv / Foto: Shutterstock






Komentāru noteikumi

SVARĪGĀKAIS