Apmācies
Rīga
17°
Apmācies
LV RU
Trakā pasaule

Īpaši pedofiliem radītās lelles izrādās ļoti ejošs bizness. FOTO (29)

 
15.augusts 2016  14:09

Lai gan vairāk nekā 60 000 cilvēku parakstījuši petīciju, kas paredz aizliegt lellīšu tirdzniecību, pagaidām nekas neliecina, ka tik rentabls bizness varētu beigties.

Pretrunīgi vērtējams bizness, taču pieprasījums ir liels.

Pretrunīgi vērtējams bizness, taču pieprasījums ir liels.

Šī gada martā Kasjauns.lv vēstīja par kādu japāņu dizaineri, kurš radījis bērniem līdzīgas lelles, kuru primārais uzdevums – būt seksa lellēm. Lelles ir mazu bērnu augumā, ar kustīgām locītavām, regulējamu „siltumu” un visām atverēm, ko varētu gribēt izmantot cilvēki ar noslieci uz pedofiliju.

Dažas no meitenīšu lellēm smaida, bet citas izveidotas skumīgas, vēl dažām sejā redzamas asaras un sāpes. To radītājs Šins Takagi apgalvo, ka tas darīts, lai izdabātu dažādajām klientu vēlmēm.

Tagad zināms, ka japāņu firma „Trottla”, kas šīs lelles izplata, par pieprasījuma trūkumu nevar sūdzēties, proti, izstrādājumus pērk labi un vai visā pasaulē. Lelles no Japānas pa pastu tiek sūtītas klientiem visā pasaulē. Takagi radītais bizness gan nebūt nav jauns – viņš lelles ražo un pārdod jau 10 gadus, bet masveida ražošana sākās 2013.gadā.

 Pēc tam, kad šogad sociālajos tīklos sākās šūmēšanās un parakstu vākšana, biznesa rentabilitāte uzkāpa vēl neredzētos augstumos. Lielās ažiotāžas dēļ par šādiem izstrādājumiem acīmredzot uzzināja attiecīgā klientūra viscaur pasaulē.
 
Īpaši pedofilu vajadzībām radītas lelles

Takagi, kurš publiski atklājis, ka pašam ir noslieces uz pedofiliju, apgalvo, ka nav iespējams mainīt pedofilu seksuālo orientāciju un ka lelles izmantošana kalpo kā aizstājējs, kas apmierina viņu vajadzības un tādējādi pasargā no reālu dzimumnoziegumu izdarīšanas.

Kā šodien vēstī „Daily Mail Australia”, Takagi šīs lelles pasniedz kā mākslas darbu. „Es esmu mākslinieks,” komentē dizaineris.
Dati par to, cik tieši lellīšu jau pārdots, nav publiski pieejami.

Kasjauns.lv/Foto: Ekrānuzņēmumi no „Mail Online”






Komentāru noteikumi