Apmācies
Rīga
13°
Apmācies
LV RU
Diētas

Bieži ēdot kartupeļus un kukurūzu, tu riskē iedzīvoties liekajā svarā (6)

 
22.augusts 2016  20:08

Ja regulāri ēdat tādus cieti saturošus dārzeņus kā zirņus un kukurūzu, varat pieņemties svarā, savukārt šķiedrvielām bagātīgi augļi un dārzeņi ar zemu glikēmisko indeksu palīdz to zaudēt.

Regulāri ēdot cieti saturošus produktus (kartupeļus, zirņus un kukurūzu), tu riskē uzbaroties.

Regulāri ēdot cieti saturošus produktus (kartupeļus, zirņus un kukurūzu), tu riskē uzbaroties.

Pētnieki norāda, ēdienkarte, kurā ir daudz ogu, ābolu un puķkāpostu, spēj līdzsvarot svaru, kā arī veicināt tā zudumu.

Zinātnieki no Hārvarda Sabiedrības veselības skolas tā saucamā Medmāsu veselības pētījuma II ietvaros pievērsa uzmanību 133 468 vīriešu un sieviešu svaram un ēšanas paradumiem. Tie, kuri ik dienas notiesāja vēlamo daudzumu augļu un dārzeņu, kas nesatur cieti, četru gadu laikā zaudēja 0,2 kg svara. Savukārt tie, kuri regulāri ēda cieti saturošus produktus kā kartupeļus, zirņus un kukurūzu, šajā pašā laika posmā pieņēmās svarā par 0,9 kg.

Pētnieki atzīst, ka šķiedrvielām bagātīgi augļi un dārzeņi ar zemu glikēmisko indeksu arī palīdz novērst aptaukošanos un otrā tipa cukura diabētu.

Žurnāls "Ko Ārsti Tev Nestāsta" / Foto: Shuttertock






Komentāru noteikumi